31 July 2010

Kaitlyn Sangat Comel!

Hi beautiful people..

Aku baru lepas menangis. (Ya ya I know ada korang kisah??) :') Tak, sekarang the thing is aku nak share satu sumber mata berkaca aku. Aku nak korang tengok satu video, okay jangan panik. Ini bukan video aku joget lagu Hey Ladies atau aku karaoke lagu Kesal Ella. Ini video touching syial.

Mungkin ramai dah tengok lama dulu tapi being me yang forever ketinggalan ni kan so now only baru aku found out -_-" Okay lah, sila tengok tau.


Gila bright little Kaitlyn ni! Kakak Kim pun tak ada guts nak naik stage begitu godang okay teehee. Firstly sebab aku tak alololo cute macam dia kan dan memang gila ba (pinjam phrase HentakBerlipat) punya cemerkap kan, baik takyah. Eeee terlalu cute, naive, bijak nak mam! Confident, what else? Semua dia taram. Terbaik! Touching je tengok muka parents dia bangga, aku tak pernah kot tengok muka mama ayah pandang aku macam tu punya proud, sorry. Okay sedih balik, bye :'(

P/S: Hujan dari hati turun lebat tengok vid ini. Sebab? Aku terlink video ni dengan image baby terbuang sekarang. Imagine how the beautiful and angelic kids could turn out if they were given the chance to live. Tapi sayang, mak bapak lahanat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...