18 July 2010

Masa Sudah Tiba, Aku Sudah Bersedia

Hey manusia ciptaan terindah! :')

Aku rancang nak bermood baik sepanjang sebulan dua ni sebab aku dapat rasa yang mood 'pelajar cemerlang' aku sudah mari, yeah. Faktornya sekejap lagi aku sentuh. Aku tak sabar nak beli buku (ayah bila nak masuk duit, nanti buku habis macamana??), attend long back-to-back lectures (this is real, non-sacartism). I'm SOOO ready of the intensity of mind usage bahahah.

Dah berminggu-minggu aku myopia, tercengang-cengang dan terbangang-bangang, being super ignorant. Now enjin untuk mengembara pakai otak sudah panas. Rasa macam esok nak merayu-rayu dekat lecturer, silalah cepat bagi assignments ke project ke sementara tengah semangat melompat-lompat ni -_-".

Okay faktornya aku sungguh teruja mungkin sebab untuk baru dua minggu dekat sini aku selalu keluar, bila lambat balik si A yang sungguh concern suka mesej tanya dekat mana, then most of the lectures aku ada kawan (situasi ini sangat jarang berlaku okay!). And and duit bajet untuk sebulan setengah aku sentalkan dengan tak ada belas kasihan dalam masa dua minggu so I'm gonna make the money spent worth spending gitu.

Okay letih dah eksaited, waktu pun menjangkau 2:00 pagi. Esok kelas awal, pukul 3:30 petang bahahah. Baik tidur awal sebelum aku cuak teringat hantu paya bakau MANTRA yang macam harem tu.

Bye hero dan bidadari di Malaysia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...