03 July 2010

Hantaran Coklat Memey

I've never thought the day would come di mana aku akan co-buat hantaran untuk my eldest nephew's engagement (my late bro's son). Bajingan loh langkah bendul ku AGHH. Okay tak apa, sebagai tanda aku benci dengan bakal majlis tunang kau, aku co-buat hantaran coklat kau.

Aku buat buruk-buruk je untuk kau, anak buahku bahahahah.

Firstly, kotak yang meletup-letup itu telah siap di buat oleh auntie yang lain. Aku isikan mixture of candies and sweets dekat dalam untuk bagi platform sikit. Tak lah dalam benar kotaknya kan.


Then potong cup ferero. Potong dalam bunga bagi coklet fit perfectly dalam tu. Tembak gam dalam tu maka lekatlah coklet itu.


Susun susun ikut sedap kau, tu dia!


Buat nephew tersayang, Azmil (nama comel Memey, boleh panggil depan bakal mak mertua tak?), kita sama-sama membesar weh tapi kau akan kahwin dulu. Motif?? Muda lagi kot. Baru 25, tapi deep down inside sebenarnya acu sangat sangat SANGAT happy untuk kamu :')

Tak boleh bayang acu yang masih remaja (huh?) and sweet-sweet ni (-_-") akan dapat title Opah kalau kau dah ada anak, sawan aku! Eh, anyway semoga happy dengan bab baru yang kau nak masuk ni huhu. Scary. Acu sokong kau dari belakang.

Love, your hottest aunt, Acu :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...