25 January 2010

Minum petang bersama Donut Empire


Donut Empire bukan sebuah kerajaan baru yang ditadbir oleh orang obesiti okay (-_-") Ini brand donat yang first time aku dengar dan baru buka francise di Kedah. Dekat negeri lain ada tak? Yang pasti dekat Ipoh tak ada so petang itu adalah first time aku berkenalan dengan brand ini.





Ingat Malaysia punya new francisor, rupanya ia asal dari sama tempat dengan bekalan air yang telah diproses untuk Malaysia. Mana? Ya, Singapura.


Sebelum serang donat, sental makanan cliche pasar malam dulu. Burger goreng aku punya. Dia sedap sebab dia banyak minyak.


Lepas habis makanan berminyak, masa untuk makanan berkarbohidrat tak tepu pula! Baguskan? Okay memang tak bagus tapi inilah kehidupan (-_-")



Okay, aku memang layan jugalah donat ni. Dah makanan sedap, gila apa tak nak suka kan? Antara Dunkin', J.Co, Big Apple dan sekarang Donut Empire plak, aku paling heart Dunkin' juga. Kenapa? Susah nak cerita, boleh cerita guna ekspresi muka sahaja teehee.



Okay back to Donut Empire, overall donat dia okay. Tapi buka-buka kotak je terus macam "eh yang ni macam Big Apple, yang ni pun! Ni Dunkin'." Tapi lepaslah gian pada donut.




Donut Empire bebeh!



Sedap sampai menjilat-jilat


Oh million thanks pada roommate aku yang comel kerana dengan rajinnya ambil pesanan dan mengangkut sedozen donat naik turun bas. Sebagai balasan aku akan suka lagu 'Menatap Matamu' selama 3 hari (-_-")



Kaki ayam: Dulu ada yang sanggup ulang-alik Ipoh-KL just for the sake of buying me donuts T_T

1 comment:

pidpid said...

sy ingt pasal org yg sanggup ulang alik kl-ipo semate2 nk blikn donut utk kamu...hikhikhik...=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...