12 July 2012

Tunang Review: Tema yang simple!

Assalamualaikum...

Masa plan untuk majlis tunang aku, aku dah set untuk buat majlis yang VERY SIMPLE yet nice dengan satu basic colour, iaitu putih. Yang colour2 pelengkap lain aku free je, tak kisah asalkan cantik. Ada a little bit of blue, purple, pink, and green. Tapi semua soft-soft je, tunang kan, kena tone down sikit barulah bajet sweet cute-cute suci gitu (gelakkkkkkkk) :D :D :D :D

Okay balik ke topik, aku tak nak terikat dengan tema, example tema black and white ke kan, kita akan jadi sangat terikat and majlis pun jadi macam 2-tone sangat. Skema and to me, boring. (sedap mulut sangat, ampun but yeah my 2 cents). Tu taste aku lah, taste orang kan beza-beza, so aku respect taste orang lain, no problem. Majlis masing-masing, impian masing-masing. :-)

Aku segala-galanya simple, baik dari baju, pelamin, hantaran, make up, accessorising, menu makanan, ambience, everything! Aku akan cuba review satu-satu for personal reference and memory nanti :-)

So basically begitulahhhh.

   Tema Utama: Minimalis / 'Less is more'
  Warna Tema: 70% putih, 30% campuran biru, ungu, hijau, & pink
  Pencapaian Tema: 90% terlaksana, balance 10% tak puas hati grrr

Kaki ayam: Aku ingatkan kalau buat minimalis kos pun minimalis lah tapi macam samaaaaaa je, puiiiiii!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...