03 July 2012

Pra-Pengenalan

Assalamualaikum...

Aku jaranggggg sangat share pasal feeling-feeling ni secara open. Dalam Facebook ke, belog ke, twitter ada lah sikit sebab yang follow pun tak sempat kelip mata dah habis kira! Ahaks. Kadang-kadang rasa geli, selalunya malu lah. Malu orang baca hahaha. Sebab aku pun kalau baca expression orang yang feeling lebih ni pun macam, "Alamak, meluat gilerrr der." Sorry lah but it does kan? Macam ala, bukan kau seorang je ada boyfriend, chill lah.

Point aku ialah, sayang walaupun saya jarang tulis pasal awak secara terbuka you know I love you like a love song, right! Hahahaha.



Kenalkan, Mohamad Faisal Othman a.k.a MFO, tunang (meremangggg gua) yours truly yang suka skodeng sini rupanya ek ek ek. Sayang awak sampai tua ganyot okay, MFO! Dah official berani lah cakap kakikukeko (malu ah perghh gua off dulu).

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...