23 May 2010

Malas Nak Cakap Sebenarnya Tapi ERGH.

Aku sebenarnya sumpah malas nak cerita pasal satu isu ni dalam belog. Sebab rasa macam tak payah kot. Orang kata dah tak relevan benda ni, tak ada faedah, outdated, melalaikan, yang melalaikan tu kan HARAM! Ergh tapi, aku ni kan setia (-_-") Dah lapan tahun aku ikut benda lagho ni (aku memang melayu tipikal). Tinggal tak join group Facebook dia je, sebab aku memang malas pun join group pelik jelik yang tumbuh macam kangkung tepi parit sekarang ni.

Okay topik asas tadi sebenarnya nak tunjuk eksaited sebab erks..

SHAHIR MENANG!

(-_-") Poyo-kan? Haihh I know, tapi sumpah suka dekat adik itu. Aku ingat aku dah tak ada nafsu nak minat budak-budak yang cuba nak ubah nasib keluarga dalam AF itu, darn how wrong I was ergh. Okay, congrats Shahir :')

Kaki ayam: Orang Perak memang pemalu tapi tarak sombong oh bahahah, eh seriously =_=

4 comments:

Farihah Ahmad said...

hadoih nape la i xminat AF kali ni. =p~

Zaqyah Razak said...

sebab dah tak ada thrill lah farihah kan? semua dah boleh agak apa jadi :')

Unknown said...

idop perak!!!
tetibe je kt ni...
hahaha

Zaqyah Razak said...

fiera: kejor yop kejor (rindu tett!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...