30 April 2010

Cuti 2 Bulan


After tough fights with myself, juggling between these and that, my part 4's final exam is finally over. Sekarang sudah pun pulang ke kampung halaman, akan bercuti 2 bulan dan menghabiskan masa dengan menghabiskan duit ayah dan ibu. Ah what a sweet sweet life.

Lepas berlagak-lagak depan kawan-kawan yang belum habis exam, aku pun balik dengan sense of relief yang standard bila habis exam. Rasa macam satu pencapaian peribadi weh dapat survive another semester of bittersweet rises and falls. The best thing about being a student yang aku sayang nak tinggal ialah, selepas penat berjuang dapat cuti panjang haha. Semester depan is another chapter yang kau tak payah susah-susah nak risau sekarang.


Complimentary tools for examination weeks: Facebook, notes, Teh Tarik instant sponsored by Aen, drugs for sustainability, energy bar, buku yang penuh dengan highlights, et cetera.


Dear Allah, aku tak minta yang over-over, cukuplah Kau izinkan aku maintain result aku macam previous semester. Amin. Few non-profitable plans (in any way) await to be executed throughout this semester break. So yeah, looking forward.. :')

Kaki ayam: Has only been 2 days, already missing my new partner-in-crime ;p

1 comment:

Islamic_Muslimah said...

wah, wah...
selamat bercuti na...
perjuagan kami belum selesai lagi...
masih ada 1 paper tinggal :P

^_^ hepi hulidey!

c u next sem, insyaAllah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...