13 April 2010

Motivasi terbaik

Starting from April 16th ini aku punya final exam mula. Maka sebelum tempuh itu, aku nak restu dari insan yang termuah. Maka (sekali lagi) balik ke Perak le teman, ah seronok :')



Baru je sampai Ipoh, dah kena paksa main 'bored' game. Nasib ah acu korang ni baik, penyayang, penyabar, periang. Okay boooo.

Monopoly sekarang dah hitech doh, tak pakai duit warna-warni lagi. Pakai credit card okay. Eloklah tu mengajar budak kecik utilize credit card kan. Not good. Not good.

My two most favorite girls. Aww mama girl ke? (-_-") Mama ironlady lah.

Ironlady tak suka piza, bergetah-getah katanya. Tapi sorry mom, majority wins, minority pays teehee.

Mama kata makan puas-puas sebelum balik hutan


Main-main, makan-makan sikit cukup dah buat aku lapang dada. InsyaAllah boleh buat exam dengan ayu hujung minggu ni. Doakan aku dan aku doakan semua yang finals jugak okay!

Home is the best treatment. ALWAYS.

Kaki ayam: Tapi kalau dapat buat revision check-in hotel dekat Penang macam Mel pun best tu, with the overheated wheather sekarang, feels like impossible to do anything other than mandi!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...