10 November 2010

Asmara Yang Itu, Bukan Asmara Ini


Orang sibuk pasal Asmara Ini yang tipu kata dia pandai sampai dapat Dokter. Weh, mak aku pun bangga-bangga kan kau cakap Datuk Penyanyi Popular tu kurang cerodik sebab tak pilih kau. Sedangkan... Haihh. Eh tapi confirm ke? Kalau tak kesian je kau kena keji kan. Okeh, bukan asmara itu pokus aku.

Bukan juga Asmaradana yang kemban-kemban tu. Eh gila apa kan untuk new season theater tu hari tu pakai Azura sitammanis tu jadi PGL, so urban gitew. Okeh, asmara hat ni pun bukan pokus aku.

Asmara yang aku sibuk nak bagitau jugak kome (even dah ketinggalan, nak jugak bagitau, nak jugak-jugak) ialah Asmara itewww...


I bukan cair sebab dia hensem okeh, no no no teehee.

Watak and storyline yang macam best. Feeling-feeling novel pulak tengok cerita ni :') Mula-mula gaduh macam 'kalau tinggal seorang je laki dalam dunia ni pun aku tetap taknak dekat kau' tapi last-last cliche tapi sweet kaedahnya bahahah.

Eh jom join aku marathon dekat tonton! Duduk kolej mana nak tengok tv, ni balik rumah sambil khatam buku-buka Mandarin, aku cuba khatamkan sekali cerita ni :')

Tapi kan search punya search pic si Asmara ni, tiba-tiba jumpa pic yang turn off gila kat facebook dia. Tengok meh!

So ghey, don't you think? Gulp..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...