15 October 2010

Ya Tuhan, Beri Famili Aku Kekuatan...

Ya Tuhan,

Aku betul-betul down. Sepanjang semester ni, seminggu dua ni memang minggu yang paling sibuk. Assignment POM, presentation mandarin, KLK ko-kay, practise caklempong untuk convo, in-class quiz, mid-sem International Marketing, study case Industrial Marketing. Semua aku kena hadap minggu ni. Tak cukup semua tu, pagi tadi mama call..

Mama bagitau abang sakit. Abang aku koma. Otak abang masuk kuman. Ya Allah.. Kenapa abang aku? Sedih sebab Yeop pergi tinggalkan kami satu famili selamanya dua tahun lepas pun masih terasa sangat. Sekarang, Kau bagi dugaan dekat abang pulak. Kesian dia tanggung sakit ya Allah, kesian mama aku sedih...... :'(

Memang famili aku paling penting, pasti! Tapi entahlah.. Mama cakap selesaikan kerja dekat sini dulu, yang aku rasa tak sudah-sudah.

Apa pertaruhan aku sekarang? Aku buntu! Nak tinggal semua kerja and balik ke... Sumpah tak tau! Hati aku dah lama balik, tapi jasad aku still ada tanggungjawab dekat sini. Abang, bertahan :'( Orang akan balik secepat mungkin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...