05 October 2010

Rumah Ketiga

Rumah pertama aku dekat Pekan Razaki, Ipoh. Rumah kedua pulak Student's Residential Hall Bank Rakyat, UUM. Selalunya rumah ketiga aku akan jadi antara kopitiam-kopitiam, rumah Chap dekat Persint 5, Putrajaya atau pusat-pusat karaoke keluarga yang ada lagu Kembali Intan Sarafina -_-".

Tapi sejak kebelakangan ni, rumah-rumah ketiga tu dah jarang aku jejak. Aku ada rumah ketiga yang baru. Tempat aku mengadu nasibdiri sekarang. Ye lah, famili dengan teman-teman rapat jauh, orang-orang dekat rumah ketiga ni yang rajin 'care' pasal aku. Eceh...


Pusat Kesihatan UUM (PKU) yang banyak supply gua drugs kebelakangan ni. Dokter Mahyuddin, thanks bro -_-"

Aku kan dah demam-kebah-demam tiga minggu. Nak pergi klinik luar, kondisi kewangan tak mengizinkan. Tu yang dok ulang-alik ke PKU ni. Aku takutlah ada penyakit kronik ke hape kan. Aku masih muda huhu T_T. Tadi kali keempat aku pergi, mintak ubat yang paling kuat yang diorang boleh bagi. Alhamdulillah baru satu dose, peluh-peluh dahi aku, positif ni, POSITIF. :')

Minggu depan aku nak suruh rumah ketiga aku ni cuci karies gigi aku ni. Semester lepas dentist tu tak nak buat sebab gusi aku berdarah, tapi dua tiga hari ni tak darah pulak. Maka baik aku cepat sementara gusi masih sihat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...