31 December 2010

Kau Berubah Dan Merubah.

Bukan tak nak bebel-bebel, spreading nonsense dekat sini. Tapi aku confirm sangat kalau aku tulis sekarang, semuanya akan jadi sangat emotional. Aku tak mampu nak buat-buat happy. Sebab sekarang ni aku atas roller-coaster dan depan seat roller-coaster ni ada skrin kecik yang tayangkan iklan raya Arwan Yasmin Ahmad. Aku tak mampu control, sedih, gayat, pilu, nak muntah, tak tahan nak jerit, mata berkaca, air melimpah dari tubir mata, bodoh siapa suruh ride lama-lama, genggam tangan kuat-kuat, takde siapa datang tolong, lemah lutut, dan yang paling efek... SEMANGAT AKU LEMAH SEKALI.

See? Aku dah ter-emo. I better stop now.

I love you and you, mama.

2 comments:

Farihah Ahmad said...

gather back the strong you babe :)

Zaqyah Razak said...

thank farihah, I am mending the broken pieces :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...