28 September 2010

Kalau Ini Kismet-ku

Assalamualaikum ahlul sunnah...

Tajuk tak boleh handle kan bahaha. Actually, aku rasa bersalah (pada diri sendiri je, jangan la kata ai perasan banyak follower tau T_T) lately ni sebab update belog bukan lagi dalam list 'to do' aku. Semua alasan untuk aku tak update sangat ketara okeh. Malas, takde mood, takde semangat, story ada tapi takde perkataan yang terlintas, dan paling crucial sekali, past few weeks ni aku asyik asyik asyik sakit je. Lepas satu-satu sakit datang. Lemau habis badan and mood aku. Ikut hati nak je start kereta balik Ipoh. Tapi hidup tak boleh ikut kata hati. Ikut hati, mati. Kononnya lah. Lagipun tak kan nak skip kelas. Kuota ponteng banyak dah habis terlajak tidur -_-“

Aku punya mati akal sampai rasa macam kena buatan orang pun ada sebab tak sudah-sudah sakit. Okay, khurafat, tahu, saje je :') Dari tonsil sampai bengkak tengkuk, tak cukup double chin, triple chin aku dapat. Nak menelan mak aihh, even sekadar nak telan air liur pun rasa nak menitik air mata :'( Demam tak payah cerita lah, hari-hari on and off. Pastu ada bleeding lah, flu sampai lencun handkerchief. Lemah lutut, seram sejuk macam duduk dalam igloo ERGH.

Aku bukan nak merengek lebih tapi benda ni memang ganggu sangat-sangat okeh. Dahlah masuk second half of the semester ni busy gaban dengan assignments, mid sem exams, etc. Focus memang ke laut. Haihh.

Setelah Kau cuci dosa-dosa kecilku, Kau sembuhkanlah aku, Ya Allah. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...