29 September 2010

Dunia Baru Reunion??


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Wah dalam sakit-sakit ni mampu aku marathon hahaha. Nak rehat pun dah tak tau nak rehat cara apa lagi, kudrat berfikir dan menggedik memang kurang. So since mata tak boleh lelap, aku pun ajak tonton.com.my teman aku.


Aku marathon 20 episod cerita Dunia Baru Reunion dekat tonton malam tadi :') Satu episod 5 minit je pun. Pftt.. Tapi bukan senang nak tunggu loading okeh. Dah lah flash video, so tak boleh nak rewind-forward. Tak macam TV3 online dulu.

Akhirnya... Ha, sampai ke subuh kau! Nak menunggu loading bagai.. Tapi okay lah dari aku menangisi nasib diri kan hehe. Might as well aku dapat some fun watching cerita sengal tu. Gelak jugak aku sorang-sorang. Tapi kan if korang ada negative stigma towards local produced, janganlah tengok. Sebab in the end cerita ni boleh jadi agak hampas tahap daki pelipat lengan jugak lah -_-"

But I enjoyed it, sebab what to do kan, I memang typical Malay. ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...