20 March 2010

Ipoh macam Hollywood (eceh..)

Beberapa minggu kebelakangan ini aku sungguh sibuk, bukan main-main punya cerita. Tapi memandangkan aku ni super cool dan super last minute, maka kerja pun super tertangguh. Yang buat tambah dajal, waktu beginilah aku sakit rumah.

Homesick bhai. Nak sangat-sangat balik rumah, nak sangat-sangat tengok signage IPOH yang ala HOLLYWOOD tu. Kampung kau ada? Tak ada kan? :')


versus


Satu petang yang panas, sedang on phone dengan mama, she spilled "Bila kamu nak balik?". Aku without thinking terus jawab, "Sekarang!". Maka balik lah aku setelah ayah ukir janji akan menanggung sepenuhnya perbelanjaan pergi dan balik.

First time terbang solo ke Ipoh, tapi rindu punya pasal ADA AKU KISAH? Dengan speed 110km/j aku sampai dengan selamat. Lepak Ipoh 2 hari, makan-makan, window shopping, bercinta, bergaduh, gelak-gelak, pergi Tesco. Walau tak seberapa, jadilah, yang penting terubat rindu dengar mama potpet potpet. Merdunya lah haih.


Mama rambut macam Hafiz haha comel.


Kaki ayam: Cepat lah study week, nak balik lagi.

3 comments:

Azalia Suhaimi said...

Cool kan Ipoh punya Hollywood-ish signage :) I just got back from Ipoh...in the train on the way back to KL now,,,,sadd,
You have a good week then! :D

budu said...

cool gila kl pon tak ada kot

Zaqyah Razak said...

sis yaya: its just sad everytime we need to leave Ipoh, isnt it? :)

budu: ahah :')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...